Audiència Pública de Nou Barris
# AudiènciaNouBarris Trobada del govern del Districte amb la ciutadania
Audiència Pública de Nou Barris. Sessió ordinària. Octubre del 2023
L’Audiència Pública és la trobada dels o de les responsables municipals amb la ciutadania perquè pugui plantejar qualsevol tema en relació amb l’actuació municipal.
Es pot participar a través dels següents canals:
-
Digitalment:
- De forma anticipada, a través dels comentaris a la sessió deixant escrita la pregunta o petició fins 48 hores abans de la celebració de l’Audiència. Per poder formular les preguntes cal tenir un perfil d’usuària a Decidim.barcelona. Obrir-lo és molt fàcil! (Consulta com registrar-se).
- Intervenint en directe per exposar les preguntes, queixes o propostes que es volen plantejar. Per participar en directe digitalment cal inscriure's a través del formulari d'inscripció fins 48 hores abans de la celebració de l’Audiència. Durant les 24 hores anteriors a l’Audiència s'enviarà per correu electrònic l'enllaç per poder participar en directe. En cas que les peticions d'intervenció en directe no permetin una connexió de qualitat, se seguirà l’ordre de recepció de la sol·licitud. -
Presencialment a la Sala de Plens del Districte:
Inscripció prèvia, fins a les 48 hores abans de la sessió, en el formulari d'assistència presencial.
El regidor del Districte, amb el suport de l’equip de govern del Districte, respondrà les preguntes o peticions formulades tant digitalment en directe com de forma anticipada durant el transcurs de la sessió.
L’Audiència Pública se celebra des de la Sala de Plens del Districte de Nou Barris i serà retransmesa en streaming. Accedeix a la retransmissió.
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Mostra tots els comentaris
1-Pla de Barri. Quines gestions s’han fet per fer un Pla de Barri o Pla Específic per a la Guineueta?
2-Ascensors: S’han fet gestions per adaptar el PMU a la realitat dels habitatges i no haver de retrotraure els balcons?
3-Muntants d’aigua. S’han fet gestions per autoritzar llicències d’obres per passar els muntans d’aigua per a les façanes?
4-Accessibilitat. Cal corregir els grans pendents i inclinacions de la reurbanització de la Fase 3 perquè generen greus impediments per a la mobilitat reduïda, persones amb caminadors i cadires de rodes no poden transitar.
5-Autobús. S’han fet gestions per crear una parada del Bus H2 davant del semàfor del Pg Valldaura amb C. Guineueta?
6-Carril bici. Quan està previst retirar el carril bici de la vorera del Pg Valldaura entre Feliu i Codina i Pl República. (està davant de porteries d’habitatges, pas de vianants, parades de bus, contenidors de brossa, bancs, comerços, Once, premsa, mercat municipal, terrasses…)
7-Mobiliari Urbà. Quan està previst reposar les papereres i col·locar els bancs que falten?.
8-Fitons amb clau. Per quin motiu s’ha instal·lat fitons amb clau en els carrers Castor, Gasela? Com poden aconseguir les claus, el veïnat amb problemes de mobilitat?
9-Per què no s’ha informat a l’AVV de les obres de MILLORES del barri. L’últim cas, és l’interior d’illa d’Isard i Gasela, Rb Caçador i Pg Valldaura.
10-Soci sanitari. S’han fet gestions per crear un Centre de dia en Guineueta?
Carregant els comentaris ...